Czekoladki reklamowe ze śliwką

Czekoladki reklamowe
Czekoladki reklamowe

Czekoladki to idealny sposób na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa i utrwalenie jego pozytywnego wizerunku w oczach kontrahentów. Produkty tego typu są zarówno niezwykle skuteczne, jak i niedrogie. Sprawia to, że na ich zakup pozwolić może sobie każda firma, bez względu na budżet, jakim dysponuje. Dostępne na rynku czekoladki różnią się od siebie smakiem, kształtem czy wielkością. Stanowią one doskonały pomysł na upominek z okazji Wielkanocy, Bożego Narodzenia czy jubileuszu firmy. Słodkościami, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością są śliwki w czekoladzie. W jaki sposób się je przyrządza?By przygotować takie czekoladki reklamowe, potrzebne będą następujące składniki: 200 gram suszonych śliwek kalifornijskich, 150 mililitrów mocno zaparzonej herbaty typu earl grey, 50 gram gorzkiej czekolady o zawartości kakao na poziomie minimum 70 procent oraz 1 łyżka masła.

Jak krok po kroku przygotowuje się tego typu czekoladki reklamowe? Pierwszy etap to umieszczenie ich w miseczce, zalanie herbatą i zostawienie na noc. Rano odsączamy się na sitku i zostawiamy na około 2 godziny. Czekoladę drobno siekamy, a połowę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Polega ona na tym, że zagotowujemy wodę w niewielkim garnku (sięgać powinna na mniej więcej do połowy wysokości naczynia). Czekoladę umieszczamy w ni razem z masłem i zostawiamy tak, aby dno miski nie dotykało wody. Gdy się rozpuści, zdejmujemy ją z ognia, dodajemy resztę i mieszamy aż całość będzie gładka.

Na koniec, śliwki, na których bazują te Czekoladki reklamowe polewamy czekoladą. Najwygodniejszy sposób to nabicie ich na wykałaczkę i zanurzenie w rozpuszczonej masie. Następnie wstawiamy śliwki na kilka godzin do lodówki. Chcąc wręczyć takie słodkości klientowi, najlepiej umieścić je w ozdobnej, metalowej puszce, na której znajdzie się nazwa firmy, jej logo, slogan reklamowy oraz adres strony internetowej. Dodatkowo, warto rozważyć nadrukowanie na niej ciekawej, przykuwającej grafiki, najlepiej w kolorach charakterystycznych dla marki.