Przeskocz do treści

Modelki w reklamie

Wszystko o modelkach w reklamie

Ostatnie wpisy

  • Lizaki reklamowe z nadrukowanymi elementami reklamowymi
  • Czekoladki reklamowe ze śliwką
  • Logo reklamowe dla dzieci
  • Filiżanki z nadrukiem – oryginalne i wyjątkowe
  • Prezenty dla dzieci, które bawią i uczą

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • grudzień 2019
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • październik 2017
    • maj 2017
    • październik 2016
    • wrzesień 2016
    • sierpień 2016
    • luty 2016
    • grudzień 2015
    • listopad 2015
    • październik 2015
    • kwiecień 2015

    Kategorie

    • Drukarki etykiet
    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Odzież
    • Prezenty
    • Reklama
    • Skanery kodów kreskowych
    • Usługi

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał RSS z wpisami
    • Kanał RSS z komentarzami
    • WordPress.org

    Logo reklamowe dla dzieci

    Logo
    Logo

    Dostosowanie reklamy do konkretnej grupy odbiorców jest jednym z najważniejszych elementów działań marketingowych. Dotyczy to także reklamy umieszczonej na przedmiotach codziennego użytku, a także gadżetach reklamowych. Konkretną grupą odbiorców są np. dzieci. Poznanie potrzeb, zainteresowań oraz oczekiwań tej grupy powinno przynieść bardzo wymierne efekty reklamodawcom. Efektami tymi będą przede wszystkim: wzrost zainteresowania ofertą firmy oraz pozyskanie nowych klientów, a także ogólna popularyzacja marki wśród dzieci oraz innych grup odbiorców. Jak widać, uzyskać można wiele korzyści.

    Logo reklamowe dla dzieci powinno posiadać wiele specyficznych cech charakterystycznych. Przede wszystkim powinno uwzględniać zainteresowania dzieci, a więc dotyczyć tematów atrakcyjnych z punktu widzenia tej grupy. Tematami tymi są przede wszystkim kreskówki, gry i zabawy, itp. Ważne także, aby wziąć pod uwagę płeć dziecka i jego wiek. Te dwa aspekty są decydujące jeśli chodzi o konkretne zainteresowania. Chłopcy w wieku 5-15 lat będą interesowali się sportem, samochodami, ewentualnie sztukami walki, itp. Dziewczynki natomiast bardziej docenią logo reklamowe noszące symbolikę muzyki, tańca, itp.

    Jak wynika z powyższego, dzieci są bardzo ogólną grupą, wśród której występuje kilka pomniejszych grup lub podgrup. Jednocześnie pojawia się kwestia dostosowania reklamy do konkretnych treści pod względem powierzchni. Logo nie posiada dużej powierzchni, zatem musi ona być wykorzystana w sposób przemyślany i twórczy, aby nawiązywać wyraźnie do tematyk,  o których mowa powyżej. Tylko wówczas spełni ono swoją podstawową rolę, jaką jest przyciąganie uwagi najmłodszych.

    Logo reklamowe, w konkretnym przykładzie, może przedstawiać postać z kreskówki, ewentualnie przedmioty, postaci czy wzory atrakcyjne z punktu widzenia dzieci, jak zwierzęta, słońce, serce, itp. Wspomniane na początku artykułu wymierne treści dla reklamodawców staną się wówczas faktem. Każdy producent różnego rodzaju gadżetów noszących taką reklamę dla dzieci będzie mógł liczyć na wzrost zainteresowania.

    Opublikowano 21 listopada 20181 listopada 2018Autor administratorKategorie Gadżety reklamoweTagi gadżety dla dzieci logo, logo dla dzieci, logo treść

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Filiżanki z nadrukiem – oryginalne i wyjątkowe
    Dalej Następny wpis: Czekoladki reklamowe ze śliwką
    Dumnie wspierane przez WordPressa