
Oddech zawsze powinien być świeży i w naszym interesie jest o to zadbać. Prawidłowa higiena jamy ustnej oraz właściwa dieta to warunek konieczny, by w ustach nie było bitwy różnych dziwnych posmaków. Ale są sytuacje, gdy nie możemy umyć zębów, choć tego potrzebujemy. Wtedy sięgamy po…No właśnie, po co? Guma do żucia neutralizuje nieprzyjemny zapach z ust, ale zawsze jest kłopot z jej wyrzuceniem (na przykład na służbowym spotkaniu). W dodatku trzeba ją żuć. O wiele praktyczniejsze są klasyczne miętówki. Można je dyskretnie ssać, a one stopniowo uwalniają miętowy smak, zapobiegając tym samym krępującym sytuacjom, wynikającym z nieświeżego oddechu.
Cukierki reklamowe to cały wachlarz słodkich specjałów. Pralinki, krówki, żelki, landrynki – wszystkie te frykasy łączy słodki smak i dużo cukru. Miętówki są bardziej uniwersalne. Niektóre rodzaje w ogóle nie zawierają cukru. Cukierki miętowe, w zależności od producenta, zawierają naturalny olejek miętowy, witaminę C, ksylitol (cukier brzozowy). Są twarde lub miękkie, duże lub małe. Najlepiej spróbować miętówek kilku firm, by znaleźć te odpowiednie dla siebie.
Opakowania różnią się od siebie, w zależności od rodzaju miętówek. Te drobne i miękkie kupujemy w plastikowych pojemniczkach z przykrywką lub specjalnych dozownikach, na przykład w kształcie karty kredytowej. Dzięki poręcznym opakowaniom, miętowe cukierki reklamowe możemy wyjąć szybko w każdej chwili. Miętówki twarde możemy nabyć w foliowych torebkach, w formie dropsu w papierowym opakowaniu, czasem w metalowych pudełkach.
Skoro miętówki są słodyczami uniwersalnymi i praktycznymi, to należy to wykorzystać. Ich opakowania to idealne miejsce na reklamę. Miętówki wybawiają nas z niekomfortowych sytuacji, a więc nasze logo będzie kojarzyło się tylko i wyłącznie pozytywnie. Bo skoro miętowe cukierki reklamowe ratują nas i nasz oddech z opresji, to markę, która się na nich reklamuje powiążemy z poczuciem bezpieczeństwa. W dodatku miętówki nie są drogie. Koszt jednego opakowania to około dwa złote.